Fizik Tedavi ve Rehabilitasyon

FİBROMİYALJİ (KAS ROMATİZMASI) NEDİR, BELİRTİLERİ NELERDİR?

Halk arasında kas romatizması olarak da bilinen Fibromiyalji gerçekten de sadece kasları ve yumuşak dokuyu etkileyen ve eklemelerde artrite (yani eklem romatizmasına) yol açmayan bir hastalıktır.

40173 Kez izlendi

Pulmoner Rehabilitasyon (PR);

Kronik solunum hastalarının fiziksel, emosyonel durumlarını düzeltmeyi ve sağlığı geliştirici kalıcı davranışları sağlamayı hedefleyen, hasta değerlendirmesini takiben bireysel olarak belirlenen egzersiz eğitimi, eğitim ve davranış değişikliği gibi yaklaşımları içeren, kapsamlı, interdisipliner tedavi yaklaşımları bütünüdür.

12434 Kez izlendi

ANKİLOZAN SPONDİLİT (OMURGANIN ROMATİZMAL HASTALIĞI)

Ankilozan Spondilit (A.S) kronik, ilerliyici ,sistemik bir romatizmal hastalıktır..Esas olarak büyük oranda sakroilak eklem,bel,sırt,boyun omurlarını ve kalça eklemini tutan iskelet sistemi hastalığıdır.Daha az sıklıkta diğer eklem ve organ tutulumları da görülür.Hastalığa tutulan erkek hasta popülasyonu kadınların üç katıdır.AS hastalığı HLA B27 doku uygunluk antijeni ile yakın ilişkisi bulunmuştur.AS hastalarının % 90 da HLA B27 test pozitiftir.

11754 Kez izlendi

ORTOPEDİK REHABİLİTASYON

Ortopedik rehabilitasyon, fizik tedavi ve rehabilitasyon alanında özelleşmiş bir alt birim olup kas ve iskelet sistemindeki bir çok hastalığın tedavisinde tetkik ve teşhise dayalı, bilimsel yaklaşımlarla tedavi seçenekleri sunar.

8118 Kez izlendi

FİZYOMER FİZİK TEDAVİ ve REHABİLİTASYON MERKEZİ