Akupunktur Tedavisi

Ana Sayfa / Akupunktur Tedavisi
Akupunktur Tedavisi

AKUPUNKTUR NEDİR?

Akupunktur, vücutta belli noktaların iğne, elektrik akımı veya lazer ışınıyla uyarılması suretiyle çeşitli hastalıktan tedavi etme yöntemidir. Akupunktur Tedavi yönteminde vücudumuzdaki organlarla bağlantılı 12 adet meridyen adlı enerji kanalları vardır. Bu kanallarda chi-çi adı verilen “Yaşam Enerjisi” dolaşır. Herhangi bir nedenle meridyendeki enerji dolaşımı bozulursa meridyenle bağlantılı organda hastalık meydana gelir.

AKUPUNKTUR İLE TEDAVİ EDİLEN HASTALIKLAR NELERDİR?

Akupunktur, çeşitli hastalıkları doğal bir şekilde tedavi eden bilimsel bir tedavi yöntemidir. Dünya Sağlık Örgütü (WHO) tarafından akupunktur ile tedavi edilen bazı hastalıklar:

Astım, Alerjik Bronşit
Kabızlık, ishal
Spastik Kolon
Gastrit, Kolit
Tip 2 Şeker Hastalığı
Menopoz, Adet Düzensizliği
Kulak Çınlaması
Depresyon ve Stres
Uyku Bozukluğu
Cinsel Yetersizlik
Şişmanlık
Sigara-alkol Alışkanlığı
Baş Ağrısı, Migren
Eklem ve Kas Ağrıları
Siyatik
Bel ve Boyun Fıtığı
Fibromiyalji, Kas Ağrıları
Yüz Felci
Vertigo (Baş Dönmesi)
Alerjik Rinit

AKUPUNKTUR İLE HASTALIKLAR NASIL TEDAVİ EDİLİR?

İnsan vücudu güçlü bağışıklık sistemleri ve bunu destekleyen faktörler sayesinde kendi kendini iyileştirme gücüne sahiptir. İşte bu gücü harekete geçiren akupunktur noktalarının doktor tarafından uyarılması ile başlayan hücresel uyarılar meridyenlere ve sinirsel iletişim yoluyla beyine ulaşır. Beynimiz gelen uyarıları değerlendirip, ilgili organlara ve bağışıklık sistemine uyanlar gönderir. Sonuçta doğal tedavi edici biyokimyasal maddeler, hormonlar, enzimler salgılanarak hastalık tedavi edilmiş olur.